klue is not dead

22 november 2005

 

Het leven van Lieve: deel 4

22/11 - 10u : De technieker van Belgacom is langsgeweest. Dat is op zich al een vreugdedans waard, dat hij effectief gekomen is op de dag van afspraak.
En effectief: er was 'een slecht contact'. Straf, een splinternieuwe lijn en al een slecht contact - maar bon - dat kan blijkbaar gebeuren als je als technieker werkt voor een bedrijf dat van barslechte dienstverlening zijn specialiteit gemaakt heeft.
Helaas slaagt onze modem er nog steeds niet in verbinding te maken met Scarlet.
Vanavond gaan we het eens met een andere modem proberen en als dat nog niet werkt zal ik vol vuur al mijn gifpijlen op Scarlet richten.

22/11 - 13u : Scarlet belt Freek op met de mededeling dat het ticket dat aangemaakt werd omwille van ons probleem afgesloten is.
"Ah, wil dat dan zeggen dat het probleem opgelost is en dat we straks weer online zijn meneer?" "Oh, Dát weet ik niet meneer..."

Spannend he. Mijn leven is zo spannend. Zucht.

Heb ondertussen wel een overzicht van het circus van de afgelopen maanden gemaild naar www.ombudsmantelecom.be en meteen vriendelijk antwoord gekregen dat de klacht in behandeling genomen wordt en doorgespeeld is aan de verantwoordelijken bij Belgacom.
Die hebben nu een maand om erop te reageren. Ik ben benieuwd...

Archives

oktober 2005   november 2005   december 2005  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?