klue is not dead

15 november 2005

 

Site van het jaar

Ik kan jullie helaas niet vragen NIET voor mij te stemmen als blogvanhetjaar bij de sitevanhetjaar-verzieking euh verkiezing want... ik ben niet genomineerd! Ik kan dat verstaan: een blogger die thuis al meer dan 2 maanden internetloos is hoort geëxcommuniceerd te worden!

Maar dat Clickx erin geslaagd is Druppels niet tot bij de 50 genomineerden te laten behoren, daar kan ik dan weer niet bij. Afin, het zal hem waarschijnlijk terecht een klein knackworstje wezen.

Ondertussen roepen zowat alle 50 genomineerde bloggers hun lezers op om *niet* op hen te stemmen. Misschien moet Clickx de wedstrijd omkeren en degene met het minst aantal stemmen een prijs geven? ;-)

Ik roep alle genomineerden op om alle 50 naar de prijsuitreiking in de Carré te gaan en daar flashmobsgewijs allemaal tegelijkertijd hun bloot gat te laten zien.
En ik zoek nog 4 blote konten waar dan de letters K L U en E op mogen staan!

Comments:
het is te gemakkelijk, ik zal dus maar zwijgen ;-)
 
als ge mij genoeg betaalt, laat ik de hele KLUE op mijn gat schrijven, plaats genoeg!
 
Naar de Carré gaan? Niet goed wijs zeker, lol?
 
druppels niet, klue niet, ikke wel???? D'uuuh !
 
@kika: impressive...
 
Een reactie posten

<< Home

Archives

oktober 2005   november 2005   december 2005  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?