klue is not dead

08 december 2005

 

When there's no getting over that rainboooooowwww

Het onwaarschijnlijke is gebeurd: we zijn weer online, thuis!
Jawel, vandaag is het op de kop 3 maanden geleden dat Belgacom besloot onze telefoonlijn niet te verhuizen maar gewoon af te sluiten. Vandaag zou het dan ook op de kop 3 maanden geweest zijn dat we zonder ADSL en zonder internet zaten.
MAAR gisteren veranderde als bij wonder de status van onze lijn van 'down' naar 'up'. Hallucinant, echt waar. Onwerkelijk.
Maar bon, dit wil concreet dus zeggen dat kluesnotdead tot het verleden zal gaan behoren: eens alle DNS-wijzigingen overal doorgesijpeld zijn zal u bij het surfen naar http://klue.be niet meer hier, maar bij de echte oude klue terechtkomen.

Ik heb er gisteren spontaan een groot glas wijn op gedronken en loeihard the Carpenters opgezet. Ja, zo vier ik die kleine fijne momenten in mijn leven.

Comments:
Kewl, wilde laatst de "une soiree sucree a st tropez" fotos nog eens aan iemand laten zien, bleek niet te lukken, dat euvel zal binnenkort ook wel weer verholpen zijn veronderstel ik. Wat anders, niet echt de juiste plaats om er over te lullen, maarreuh, kan er mij iemand uitleggen wat er nu eigenlijk zo geweldig is aan die fucking Kills ?? Tijdens het ronduit sublieme ATP festival verleden weekend heb ik de gelegenheid gehad om dit fenomeen live te aanschouwen, en ik ben hard weggelopen, zo zo slecht, slechtste van het heel weekend eigenlijk.
 
Een reactie posten

<< Home

Archives

oktober 2005   november 2005   december 2005  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?